Vakkundige telefoon, tablet of laptop reparatie nodig? 



REPARATIES IN 20 MINUTEN

Snelle reparaties zonder verlies van data.

Bij Ritel® repareren wij alle toestellen voor een scherpe prijs. Onze vriendelijke medewerkers helpen je op weg met de schade en de gecertificeerde PhoneDokter®'s repareren jouw device razendsnel en vakkundig.

Je kunt op onze website álle reparaties, prijzen en herstelmogelijkheden terugvinden. Heb je kunnen vinden welke reparatie je nodig hebt? Boek dan snel een afspraak. Dan ben je verzekerd van snelle reparatie en krijg je voorrang op klanten die zonder afspraak een reparatie aanbieden. 

Ben je nog niet zeker welke reparatie je nodig hebt? Bel onze klantenservice of kom gewoon even langs in één van onze winkels. Ritel® heeft met 21 winkels toplocaties in Nederland waar jij even je vraag kunt stellen. 

12 maanden garantie

Snelle reparatieservice

Goed voor je portemonnee  én het milieu

Score van 4,7 / 5 uit 151 reviews

Je toestel klaar in 3 stappen

Wij repareren, onderzoeken en adviseren altijd voor een eerlijke prijs. 

Wanneer wij zeker weten dat we de schade kunnen verhelpen, is de reparatie zo gepiept!
STAP 1
Meld je reparatie aan
Je meldt eenvoudig en snel de reparatie van jouw mobiel of tablet aan in onze afspraakmodule. Je kunt het apparaat ook aan huis laten repareren in onze repairbus
STAP 2
Wij gaan aan de slag
Nadat jouw reparatieverzoek en apparaat bij ons binnen zijn, gaan wij direct voor je aan de slag.
STAP 3
Reparatie is klaar
In de meeste gevallen is de reparatie van jouw tablet of mobiel razendsnel klaar. 
ZAKELIJK

Zakelijke oplossing nodig?

Ritel® biedt voor zakelijke eindgebruikers altijd een passende oplossing op maat.

Reparatie met behoud van data

Een overzichtelijk facturatieproces

Gratis advies bij reparaties, ecosysteem inrichting, refurbished en verzekeringen

FAQ

Veelgestelde vragen

Hoe zit het met mijn fabrieksgarantie?

Vanwege de beschadigingen aan je toestel is de lopende garantie vervallen. Ook na het vervangen van je scherm is de reeds vervallen garantie helaas niet terug te draaien. De praktijk leert dat wanneer een toestel uit de 12 maanden fabrieksgarantie is, garantie op zich al niet relevant meer is, omdat fabrikanten na deze periode alle garantieclaims afwijzen.

Ik ben verzekerd, worden de kosten vergoed?

Ritel® is erkend reparateur voor verzekeringswerken. De factuur die je van ons ontvangt kun je indienen bij bijv. een inboedel- of reisverzekeraar.

Hoe en wanneer moet ik betalen?

Je betaalt altijd na afronding en controle van de werkzaamheden. Wij accepteren alleen pinbetalingen.

Wat voor soort onderdelen gebruiken jullie?

Ritel® maakt gebruik van topkwaliteit onderdelen die uitvoerig zijn getest door onze leverancier, nog voordat wij die ontvangen. Bij voorkeur gebruiken wij uitsluitend onderdelen die overeenkomen met de specificaties als gemaakt door de fabrikant.

Wat als er meer kapot blijkt dan ik heb aangegeven bij aanmelding?

Als tijdens de reparatie blijkt dat er additionele onderdelen vervangen moeten worden vervangen wij alleen met akkoord. Alle vervangen onderdelen worden getest op de functionaliteiten.

Hebben jullie ook leentoestellen?

Wij maken gebruik van leentoestellen zolang de voorraad strekt.

Hoe word ik zakelijke klant?

Voor zakelijke aanvragen verwijzen wij u graag door onze manager PhoneDokter – Ritel® reparaties.
Fatih Aslan
E-mail: fatih.aslan@phonedokter.nl
Tel: 0644252525

Kan ik als zakelijke klant achteraf betalen?

Dat is mogelijk. Wij hanteren een betaaltermijn van 30 dagen.

Welke merken repareren jullie?

Wij repareren de volgende merken;
Apple, Samsung, Huawei, OnePlus, Motorola, Oppo en Xiaomi

Verkopen jullie ook losse toestellen?

Wij verkopen ook lossen toestellen via de shop. Klik op deze LINK.

12 maanden
garantie

Razendsnelle
reparatieservice

Reparatie razendsnel klaar

Goed voor je portemonnee én het milieu