REPARATIES

Eenvoudig gerepareerd
voor een eerlijke prijs.



24 Maanden garantie

Lange garantieduur voor een zorgeloze reparatie.

Topkwaliteit onderdelen

Wij gebruiken alleen onderdelen die uitgebreid zijn getest door onze leveranciers.

No cure, no pay

Is reparatie niet mogelijk? Dan betaal je niets!

Je toestel klaar in 3 stappen

Het laten maken van je toestel is heel simpel. Het enige wat je hoeft te doen is het maken van een afspraak en langskomen.
Fatih
Benyamin
Adnan
Donny
Dylano
Mustafa
Rob
Robin
Stefano
Yusuf
STAP 1
Meld je reparatie aan
UJemeldt eenvoudig en snel je reparatie van je mobiel, tablet of macbook aan in onze afspraakmodule. Je kunt het apparaat ook naar ons opsturen of direct langskomen in de winkel.
STAP 2
Wij gaan aan de slag
Nadat jouw reparatieverzoek en apparaat bij ons binnen zijn, gaan wij direct voor je aan de slag.
STAP 3
Jouw reparatie is klaar
In de meeste gevallen is de reparatie van jouw tablet of mobiel binnen 30 minuten klaar. Vanaf de afgesproken tijd kun je jouw toestel weer komen ophalen.
FAQ

Veelgestelde vragen

Hoe zit het met mijn fabrieksgarantie?

Vanwege de beschadigingen aan je toestel is de lopende garantie vervallen. Ook na het vervangen van je scherm is de reeds vervallen garantie helaas niet terug te draaien. De praktijk leert dat wanneer een toestel uit de 12 maanden fabrieksgarantie is, garantie op zich al niet relevant meer is, omdat fabrikanten na deze periode alle garantieclaims afwijzen.

Ik ben verzekerd, worden de kosten vergoed?

Ritel® is erkend reparateur voor verzekeringswerken. De factuur die je van ons ontvangt kun je indienen bij bijv. een inboedel- of reisverzekeraar.

Hoe en wanneer moet ik betalen?

Je betaalt altijd na afronding en controle van de werkzaamheden. Wij accepteren alleen pinbetalingen.

Wat voor soort onderdelen gebruiken jullie?

Ritel® maakt gebruik van topkwaliteit onderdelen die uitvoerig zijn getest door onze leverancier, nog voordat wij die ontvangen. Bij voorkeur gebruiken wij uitsluitend onderdelen die overeenkomen met de specificaties als gemaakt door de fabrikant.

Wat als er meer kapot blijkt dan ik heb aangegeven bij aanmelding?

Als tijdens de reparatie blijkt dat er additionele onderdelen vervangen moeten worden vervangen wij alleen met akkoord. Alle vervangen onderdelen worden getest op de functionaliteiten.

Hebben jullie ook leentoestellen?

Wij maken gebruik van leentoestellen zolang de voorraad strekt.

Hoe word ik zakelijke klant?

Voor zakelijke aanvragen verwijzen wij u graag door onze manager PhoneDokter – Ritel® reparaties.
Fatih Aslan
E-mail: fatih.aslan@phonedokter.nl
Tel: 0644252525

Kan ik als zakelijke klant achteraf betalen?

Dat is mogelijk. Wij hanteren een betaaltermijn van 30 dagen.

Welke merken repareren jullie?

Wij repareren de volgende merken;
Apple, Samsung, Huawei, OnePlus, Motorola, Oppo en Xiaomi

Verkopen jullie ook losse toestellen?

Wij verkopen ook lossen toestellen via de shop. Klik op deze LINK.